sunnuntai 23. lokakuuta 2011

Codiaeum variegatum

Täydellinen alku sunnuntaille oli lähtee kukkakauppaan kattelee rehuja, koska olin jo kauan haaveillut uusista huonekasveista.


Hienoin, mitä koko kaupasta löyty oli tollanen värikäs puska nimeltään Ihmepensas. Mulle tulee noista lehdistä jotenki mieleen krokotiilin nokka, joka tekee siitä vieläkin hienomman.

Kukkakaupasta löyty tosi huonosti meille sopivia ruukkuja, joten päädyttiin ostamaan tavalliset saviruukut ja rautakaupasta mustaa spray-maalia. Tämän hankinnan johdosta iltapäivästä tuliki melko toiminnallinen ja päätettiin lähtee Suvilahteen, Oranssin Valvomoon maalaamaan ne ruukut ja pari muutakin projektia, jotka on odottanu keskeneräisenä varastossa. 

Pots and pans.
Mun kaveri maalas kukkaruukut, kiitti Jussi!



Mä maalasin pari huonekalua, joista olin kesällä poistanut maalit ja sen jälkeen hionut sekä pohjamaalannut.


Aloitettiin elokuussa remontoimaan meidän keittiötä, joka on edelleen hiukan kesken. Mun kundikaveri löysi roskalavalta keittiöön sopivat astia- ja roskiskaapit sekä vessaan lipaston. Kaikissa on vielä hiukan työtä, mut eiköhän ne lähiaikoina valmistu.






















Sunnuntai on tavallaan mun lauantai, joten paria tuntia kauempaa ei jaksanu puurtaa tällä kertaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti