torstai 20. lokakuuta 2011

Kanarianlintu






















Tänään mun kaveri, bisneskumppani ja luottokampaaja Mikko värjäs mun hiukset.
Lopputulos muistuttaa kanarianlintua tai aurinkoa ja Mikko ehdottikin, et pitäisin seuraavat viikot paitaa, jossa lukis "tulin pelastamaan teidät syysmasennukselta".
Paidasta en oo niin varma, mut uudesta väristä tykkään ihan mielettömästi! Kiitti Mikko!

Illalla meillä syötiin tähän tyyliin.


Paahdoin 8 ruispaahtoleipää uunissa, 200:ssa asteessa ja noin 5 minuuttia.
Ennen uuniin laittamista voitelin ne tällä:
4 rkl oliiviöljyä
1 iso valkosipulinkynsi
1tl mustapippuria
1tl suolaa

Paahtoleipien päälle paistoin kananmunia ja tein tällaista töhnää:
1 avokado
1 purkki artisokansydämiä
1 purkki ranskankermaa
3 rkl majoneesia
Tabascoa
tuoretta basilikaa
Avokado ja artisokat pilkotaan ja sekoitetaan muiden aineiden joukkoon.


















Tähän loppuun viel kuva Junosta, jonka pitkälle nokalle kaikki jaksaa aina nauraa.
Mut onhan se aika huvittava.

2 kommenttia:

  1. Mäki aattelin värjää mun latvat keltaseks! Mut en mä kyl aijo ketään pelastaa, itteni korkeintaan.

    VastaaPoista
  2. Oi, keltaset latvat kuulostaa kivalta! Muutenkin oon nyt ollu innoissaan ruskan väreistä. Mikä on mulle uutta, ku ei musta muistaakseni aiemmin oo mitään syksyihmistä kuoriutunu.

    VastaaPoista