maanantai 12. joulukuuta 2011

Bändivihko

Alotettiin mun kaverin kanssa pari kuukautta sitten kehittelemään uutta bändiprojektia. Biisejä on saatu enemmän ja vähemmän kasaan muutama, joten mun oli korkee aika hankkia bändivihko. Edellisestä bändivihkosta onkin vierähtänyt useampi vuosi. Kun muutin Helsinkiin vuoden 2006 loppupuolella, alkoi myös bändihommat vähitellen kuivahtaa kokoon ja heitin vanhan vihkon nurkkaan. Jos joku ei tiedä mikä on bändivihko, niin se on sellanen vihko, joka kulkee aina mun mukana. Siihen voin kirjottaa kaikki ideat ylös, koska mulla on paha tapa unohtaa melodiat, sanat ja muu tärkeä, jotka putkahtaa mieleen sporassa, töissä tai muussa yhtä epäkäytännöllisessä paikassa. Ja tietysti vihko pitää aina olla mukana treeneissä. Muuten kaikki paikat on täynnä epämääräisiä pikkulappuja, joihin oon treeneissä tuhertanut jotain epämääräistä ja niitä lappuja on erittäin helppo myös hävittää. Kuulostaa ehkä vähän urpolta ja ehkä myös vähän esikoululaisen toiminnalta, mutta musta bändivihko on paras vihko!
 


































Meidän bändihommat on vielä aika alkutekijöissä, joten muuta sanottavaa mulla ei taida tällä erää vielä olla. Paitsi, että oon tosi innoissaan jo!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti