sunnuntai 11. joulukuuta 2011

Pikkujoulut #2

Nyt on toiset pikkujoulut takana ja olo sen mukainen. Eilen oli Oranssin pikkujoulut Suvilahdessa, johon mä ja kundi tehtiin joulutorttuja.

















Siemailtiin torttutalkoiden lomassa vähän skumppaa ja kuvassa näkyykin ehkä sen seurauksena kundin käsitys hyvästä vitsistä. Täytyy kyllä myöntää, että nauratti toi muakin. Jos joku ei huomaa kuvassa mitään outoa, niin vinkkinä: Etsi hakaristi.






















Piilotettiin Hitu-henkinen joulutorttu kekoon niin, että sitä ei päälle näkynyt. Se toimi siis eräänlaisena mantelina. Tänään oon miettinyt, että kuka sen mahtoi loppupeleissä saada. Vieraita ja  torttuja oli lähemmäs sata, joten vaikea sanoa.






















Ainoa kuva itse kekkereistä on tässä. Sain kundin pikkuveljeltä noi lasit, koska ne kuulemma sopi mulle paljon paremmin, kuin hänelle itselleen.

Seuraavat pikkujoulut onkin jo viikon päästä. Oon lähdössä vanhojen lukiokavereiden kanssa Turku-Tukholma-risteilylle. Onneksi mulla on vielä viisi päivää aikaa toipua näistä eilisistä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti