lauantai 3. joulukuuta 2011

Pikkujoulut #1

Mun tämän vuoden ensimmäiset pikkujoulut oli torstaina fem.issä. Kalliossa sijaitseva fem. on neljän suomalaisen brandin putiikki ja työhuone, jonne mun ja Mikon tie vei suoraan töistä.

Lähtökuopissa Iso Roballa.







































Mukana fem.-kollektiivissa on tällä hetkellä Mirkka Metsola, Kaisa Riivari, Raivio & Kulju sekä &BROS. Jokaiselta merkiltä oli Flemarilta löytyvässä liikkeessä syksyn ja talven uutukaisia esillä.

Mä seinäruusuna.


















Tota Raivio & Kuljun kaulusta toivon joululahjaksi!












































Ihanimmat seuramiehet Niko ja Mikko.























Seinällä Mirkka Metsolan magee tunika ja &BROS:n upee lakana.























Kaisa Riivarin ja Mirkka Metsolan asuja

























Jekku-baari!























Lisää ihania seuramiehiä! Mä ja Jere.


















Mä ja Olli.


















Mun turkulaiset kaverit Saana ja Olli tuli myös fem.iin, josta päädyttiin ensin parille Cellaan. Koska harvemmin nähdään ja he olivat tulossa meille yökylään, päätettiin jatkaa matkaa vielä Siltaseen.






















Illan viimeisiä kuvia. Vasemmalla Saana niin nättinä.


















Kiitos fem.in porukalle letkeistä kekkereistä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti