sunnuntai 20. marraskuuta 2011

Talvimallisto

Lauantain kuvaukset Osos Polaresissa sujuivat hyvin! Ylitettiin itsemme jälleen kerran. Kuvat napsi Yvonne Finell, joka oli myös viime kevään kuvien takana. Mä ja Mikko molemmat leikattiin ja värjättiin kaks naismallia ja yks miesmalli. Mä vastasin lisäksi kaikkien mallien meikeistä. Tällä kertaa ei kuvattu kokovartalokuvia lainkaan, joten siks näissä mun "behind the scenes"-kuvissa stailaukset saattaa näyttää hieman tai ehkä vähän enemmänkin viimeistelemättömiltä. Malleina oli pääasiassa kavereita, mutta myös muutama meidän asiakas. Kuvissa vilahtaa kaksi vaatetta, joiden takana on Olav design by Jussi Salminen. Toisen miesmallin päällä oleva viitta on Jere Vilon. Kiitos kaikille malleille hiusten lainasta ja heittäytymisestä kuvauksissa! Kiitos Yvonne ja häntä avustanut Carolus, you rock our world! Kiitos Jussille mielettömistä ja hätkähdyttävistä vaatteista! Kiitos Jerelle herrasmiesmäisestä viitasta! Ja kiitos Mikolle loppumattomasta inspiraatiosta! Valmiit kuvat ilmestyvät nettiin parin viikon päästä, kunhan kuvaajamme on palannut matkaltaan.

Mä meikkaushommissa.























Ensimmäiset mallit penkissä.


Mikon eka malli Niina.


Olin leikannut yhden mallin hiukset jo pari viikkoa aiemmin, joten kuvauspäivänä oli pakko vielä siistiä lookki kuntoon.
Kuvien valinta on tarkkaa hommaa.
Peppi mun ekana mallina.


Paavon hiukset on mun tekemät. Nahkakaulus Olav design by Jussi Salminen.

Emmin kiharakampaus on Mikon loihtima. Takki Olav design by Jussi Salminen.

Viimeistä meikkiä viedään, Mikko mun takana kuvaamassa.

Pati antoi hiuksensa mun käyttöön.



Päivän viimeinen malli Niko, jonka hiukset teki Mikko. Viitta on Jere Vilon ompelema ja suunnittelema.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti