maanantai 7. marraskuuta 2011

Vitunnahkaviitta 1

Sama kaveri, jolta sain aiemmassa postauksessa näkyneen punaisen lipaston, antoi mulle samalla myös kaks tekonahkaista sohvatyynyä. En oo oikeen tähän mennessä keksiny mihin ne laittaisin, niin päätin tänään saksia ne palasiksi ja ommella niistä nahkaliivin.

Sohvatyynyjen päälliset vielä ehjinä
Palaset ja hapsut työn alla


Valmiiksi ommeltu.























En piirtänyt kaavoja, vaan leikkasin palaset ottamalla mallia mun kesällä kirppikseltä löytämästä mokkanahkaisesta liivistä. Aion lisätä tohon vielä muutaman jutun. Ehkä niittejä tai sit vaan jonkun selkä-badgen. Eli palaan nahkaliiviasiaan vielä lähipäivinä.

Taustalla soi mun kundikaverin pyynnöstä Martti "Huuhaa" Innasen "Viittalaulu"


4 kommenttia:

  1. kundikaveri on ehkä maailman hirvein sana :D
    T:suosikkilapsi

    VastaaPoista
  2. Turkulainen sisälläni on kyl lieventyny sen verran näiden vuosien jälkeen et toi kuulostaa musta ihan normaalilta sanalta :)

    VastaaPoista
  3. stadikshan se on kundifrendi :)

    t.tilhi

    VastaaPoista
  4. En mä oo missään vaiheessa mieltänyt tai väittänyt, et puhuisin stadiakaan. Lähinnä tarkotin tolla lieventymisellä sitä, et mun puhe on jotain joltain väliltä. Ei se oo Turkua enää, mut ei selkeesti oikein mitään muutakaan.

    VastaaPoista